• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Kan någon förklara för mig vilka regler gäller det då man vill lösa hela skulden hos Big Bank? Jag lästa ngt om straffavgifter m m. Min skuld ligger på ca 91000 kr. 5 år till innan den är återbetald .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Så här står det på deras hemsida:
Självklart går det att betala tillbaka lånet innan återbetalningstiden löpt ut. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att få den aktuella summan. Betala beloppet till bankgiro 831-9980. Glöm inte att ange det referensnummer som finns på ditt kontrakt.

Det står inget om straffavgifter
 

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Tack för ditt svar. Jag är på jobbet men läste ett tidigare inlägg om straffavgifter.. Jag tittar på skuldebrevet när jag kommer hem, eller i alla fall den senaste fakturan. Jag funderar att sälja lgh och betala tillbaka en hel del av mina skulder. Jag blir av med bostadslånet, exet, den eviga renoveringen och en del skulder.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tack för ditt svar. Jag är på jobbet men läste ett tidigare inlägg om straffavgifter.. Jag tittar på skuldebrevet när jag kommer hem, eller i alla fall den senaste fakturan. Jag funderar att sälja lgh och betala tillbaka en hel del av mina skulder. Jag blir av med bostadslånet, exet, den eviga renoveringen och en del skulder.
Låter sunt tycker jag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp